אחריות
בnature design, הצמחים והמוצרים באיכות מעולה, נטועים עם שורשים בריאים וללא מחלות. אולם בשל המורכבות של אריזה ומשלוח צמחים חיים לפעמים דברים עלולים להשתבש בדרך. מתוך כך, במקרים נדירים אלה אנו לוקחים אחריות לכל לקוחותינו:
אחריות מלאה על המקרים הבאים:
-
הצמחים הגיעו ללא שורשים
-
הצמחים הגיעו עם מחלות
-
גבעול שבור
-
כמות גדולה של עלים שבורים או חסרים
-
שבר נראה לעין לכלי
-
טעות בהזמנה או בצמח
לא נוכל לקחת אחריות על:
-
אדמה על העלים (ניתן לשטוף בקלות עם מים)
-
עלים יבשים בתחתית הצמח ( שכיח בעולם הצמחים, ניתן להסיר בקלות ללא נזק לצמח)
-
הבדלי צבע / צורה קלים מהתצלום ברשימות המוצרים
-
מוצרים מעורבבים הנבדלים מצילום המוצר (למשל סטים ומגשים שבהם הבחירה היא הבחירה שלנו)
-
סירי ופריטי וינטג': סירי וינטג' מגיעים עם בלאי, כולל שינוי צבע, שריטות וסימנים אחרים
ביטול רכישה/החלפת מוצרים
הוראות תקנון זה בנוגע ל: "ביטול רכישה" - מדיניות ביטול באתר היא בהתאם לחוק הגנת הצרכן והכל בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 (להלן: ה"חוק להגנת הצרכן") והתקנות בעינינו.
ביטול עסקה ומדיניות החזרים
לקוח רשאי לבטל הזמנה ו/או לשנות אותה באמצעות שירות לקוחות בטלפון: 052-4759258 עד 8 שעות מרגע ביצוע ההזמנה באתר.
אנו באלברטה, עושים מאמצים שתהיו מרוצים מהקנייה שלכם ומספקים צמחים איכותיים וטריים אולם בשל היותם צמחים חיים לעיתים ישנה שונות בין אחד לשני.
צמחים מוגדרים בחוק הגנת הצרכן כ "טובין פסידים "כלומר מוצרים מתכלים ולכן אין חובה לקבל חזרה מרגע הרכישה.
על הלקוח לוודא את תקינות המוצר תוך זמן סביר מרגע הקבלה.
-
את בקשת הביטול יש לבצע בדרכים הבאות : הודעה בוואטסאפ באתר, מייל או בטלפון 052-4759258.
-
את המוצר יש להחזיר באריזתו המקורית בשלמותו כמו שסופק ביום המשלוח.
-
כל החזר כספי יועבר דרך תשלום שבאמצעותו שולמה ההזמנה בלבד, ובהתאם לתקנות חברת תשלומים.
-
זיכויים מחברת כרטיסי האשראי - הזיכוי יבוצע תמיד באותם תנאים בהם העסקה חויבה ואמצעי התשלום ממנו בוצעה העסקה.
-
הזיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה 5% משווי העסקה אינם ניתנים להחזר. הזיכוי יועבר לכרטיס האשראי של הקונה בהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי
-
לא יינתן החזר כספי עבור פריטים אשר בגינם לא שולמה תמורה כספית , כגון מבצעים או מתנות.
-
אלברטה מקיימת בקרה שוטפת על מלאי המוצרים המוצע למכירה. אם לאחר ביצוע הזמנה התברר כי המוצר אזל, בשל נסיבות שלא היו ידועות בעת ההזמנה, תודיע על כך החברה ללקוח תוך יום עסקים ותאפשר לו לבחור בין קבלת מוצר חלופי ושווה ערך או השבת מלוא הכסף ששולם.